MEDIU 2 CONSULT SRL

Date contact

Prezentare companie

Datorita experientei acumulata in decursul anilor in domeniul protectiei mediului va oferim urmatoarele servicii:

- Obtinerea actelor de reglementare ( autorizatie de mediu, etc) si respectarea conditiilor impuse de acestea

- Implementarea si verificarea legislatiei in functie de specificul de activitate

- Gestiunea deseurilor

- Gestiunea ambalajelor

- Calculul contributiilor la fondul de mediu

- Realizarea Planului de prevenire si combatere a poluarilor accidentale

- Intocmirea auditului de deseuri conform legii 211/2011;

- Consultanta si Audit intern conform ISO 14001;

- Notificare Seveso realizata conform art.7 din HG 804/2007 si Ordinului 1084/2003 anexa 1.1

- Plan de gestionare a solventilor cu continut de COV, conform Lege 278/2013, anexa 7, partea a 7 - a

- Intocmirea si raportarea catre Agentia de Protectie a Mediului sau alta institutie abilitata a tuturor datelor solicitate prin Autorizatia de Mediu, sau de alte acte legislative

1. Evaluare impact si autorizare:

– notificare si memoriu de prezentare elaborate conform Ordinului nr. 135/2010 pentru aprobarea Metodologiei de aplicare a evaluarii impactului asupra mediului pentru proiecte publice si private (Anexa 1 – Continutul cadru al Notificarii si Anexa 5 – Continutul cadru al Memoriului de prezentare).
– memoriul de prezentare realizat conform Ghid Metodologic privind evaluarea adecvata a efectelor potentiale ale planurilor sau proiectelor asupra ariilor naturale protejate de interes comunitar, aprobat prin Ordinul 19/2010;
– fisa de prezentare si declaratie pentru obtinerea autorizatiei de mediu elaborata conform conform anexa 2 la procedura aprobata prin ordin 1798/2007;
– bilant de mediu nivel 0 elaborat conform Procedura din 21/09/1997 aprobata prin Ordin nr. 184 din 21/09/1997;
– notificare pentru stabilirea obligatiilor de mediu conform art. 10 din OUG nr. 195/2005;
– notificare Seveso realizata conform art.7 din HG 804/2007 si Ordinului 1084/2003 anexa 1.1;
– plan de gestionare a solventilor cu continut de COV, conform Lege 278/2013, anexa 7, partea a 7 – a;

2. Managementul deseurilor si al deseurilor de ambalaje :

– preluarea responsabilitatii privind gestionarea deseurilor conform Lege 211/2011 cu activitati de evidentiere si gestionare a deseurilor generate de acesta, conform legislatiei in vigoare;
– audit de deseuri realizat conform art. 43 din Legea 211/2011 privind regimul deseurilor;
– activitati de consiliere si implementarea unui program privind: identificarea, codarea, etichetarea, colectarea selectiva, transportul, valorificarea/eliminarea si depozitarea deseurilor generate pe amplasament, conform cerintelor legale;
– evidentierea lunara a deseurilor generate din activitatea desfasurata de client (beneficiar), care sa fie conforma cu cerintele legislatiei privind evidenta gestiunii deseurilor, respectiv HG 856/ 2002;
– transmiterea evidentei gestiunii deseurilor autoritatilor publice centrale/teritoriale de protectia mediului, conform prevederilor legale care o impun;
– furnizarea beneficiarului (clientului) a unor informatii despre operatorii economici abilitati, care pot prelua deseurilor rezultate din activitatea desfasurata;

3. Fondul de mediu:

– identificarea si calcularea, dupa caz, a valorii taxelor datorate Administratiei Fondului pentru Mediu (AFM) si intocmirea declaratiei aferenta, prevazuta de OUG 196/2005 – privind Fondul pentru Mediu

4. Substante si preparate periculoase:

– implementarea, dupa caz, a unui management complet privind gestionarea substantelor chimice si a preparatelor periculoase, in conformitate cu prevederile legale care o impun;

5. Informari si instruiri:

– informarea conducerii operatorului economic asupra aparitiei oricarui act normativ privind protectia mediului care are efect direct asupra activitatii desfasurate de beneficiar.
– instruirea personalului privind implementarea legislatiei de mediu;

6.Raportari si asistenta:

– intocmirea si raportarea catre Agentia de Protectie a Mediului sau alta institutie abilitata a tuturor datelor solicitate prin Autorizatia de Mediu, sau de alte acte legislative ;
– asistenta in relatia cu autoritatile in probleme legate de protectia mediului ( asistenta in cazul unui control al Garzii de Mediu);

7. Sistem management de mediu – ISO 14001:2004:

– audit de evaluare;
– elaborarea procedurilor de sistem ;
– elaborarea Manualului de Management al Mediului;
– audit intern;
– urmarirea realizarii actiunilor corective;
– asistenta in implementarea procedurilor si prevederilor standardului ISO 14001:2004;

Parteneri vizati