Audit de deseuri

Date contact

Prezentare

Auditul de deseuri ofera datele suport din punct de vedere tehnic, operational si financiar pentru selectarea tehnologiilor si a partenerilor comerciali in acest domeniu, Auditul de deseuri poate genera economii de costuri printr-o multitudine de instrumente: reducerea costurilor cu materia prima, reducerea riscurilor privind nerespectarea normelor si a legislatiei, eficientizarea contractelor cu tertii privind valorificarea deseurilor, reutilizarea cat mai eficienta a deseurilor in fluxurile de productie, reducerea costurilor cu eliminarea deseurilor.

Audit de deseuri

Se va realiza Auditul de deseuri conform legislatiei in vigoare, prin parcurgerea urmatoarelor etape:
*Planificare – stabilirea scopului auditului si identificarea informatiilor existente si a celor necunoscute
*Organizare audit si colectarea de informatii generale
*Analiza deseurilor in contextul activitatilor intreprinse de operatorul economic
*Analiza amplasamentului
*Analiza datelor

Implementare
Clientul va furniza toate datele si informatiile necesare. , pentru elaborarea documentatiei. Acestea se vor detalia in oferta completa.

Contractul va contine conditiile de predare/ avizare/plata.

Precizam ca:
* Numarul de ore/om aferent serviciilor solicitate se va stabili functie de situatia concreta si a necesitatilor de conformare privind protectia mediului prevazute in legislatia in vigoare.
*Nr. si specializarea expertilor care vor fi implicati in proiect se vor stabili in functie de natura si complexitatea acestuia.
*Termenul de realizare a auditului se va stabili in functie de natura si complexitatea acestuia.

Parteneri vizati